loading...
خبر
مجید بازدید : 57 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اس ام اس و جملات تبریک روز معلم ۹۴

يک پدر بخشنده آب و گل است / يک پدر روشنگر جان و دل است

ليک اگر پرسي کدامين برترين / آنکه دين آموزد و علم يقين

روز و هفته معلم بر همه ي معلمان مبارک باد .

.

از پدر گر قالب تن يافتيم / از معلم جان روشن يافتيم

اي معلم چون کنم توصيف تو / چون خدا مشکل توان تعريف تو

.

.

.

اگر داري تو عقل و دانش وهوش / معلم هر چه مي گويد بکن گوش !

معلم چون پدر والا مقام است معلم مستحق احترام است

معلم را مرنجان هرگز از خويش / مزن با حرف بي جا بر دلش نيش !

.

.

.

چه کسي هر دو لبم را به الف باز نمود

چه کسي جامه تقوا به تنم ساز نمود

اي معـلم کـه تـو را دانـش بسيـار بـوَد

جان شاگرد بـه فدايت که سزاوار بوَد . . .

ياد و خاطره قافله سالار معلمان شهيد

فيلسوف فرزانه آيت الله مرتضي مطهري (ره) و روز معلم گرامي و جاودانه باد

.

اس ام اس هاي مناسبتي روز معلم ۱۲ ارديبهشت

.

عارفان علـم عاشـق مي شوند / بهـترين مردم معلـم مي شـوند

عشق با دانش متمم مي شود / هر که عاشق شد معلم مي شود

روز معلم مبارک باد

.

.

.

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .

خدا تو را مي خواست و انتخاب حق خدا بود .

داناي عشق روزت مبارک

روز معلم مبار باد —- اي که الفباي زندگي را از سرچشمه نگاهت آموحتم

استاد عزيزم روزت مبارک . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

دبير عزيزم . ياد تو هميشه در ذهنم .عشق تو در قلبم و عطر مهربانت هميشه در وجودم

جاري است ، روزت مبارک . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

بي انصافيست که تو را به شمع تشبيه کنم زيرا شمع را ميسازند تا بسوزد

اما تو ميسوزي تا بسازي ، با سپاس و عرض تبريک فراوان . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

مخصوص دبير شيمي !

مهر شما ، گرافيت وجود مرا الماس کرد . من از با شما بودنم چيزي فراتر از استوکيومتري

زندگي و مولاريته شاديها آموختم . اميدوارم کلوييد زندگي تان شفاف و معادلات زندگيتان

موازنه شده و محلول زندگيتان از عشق و محبت فراسير شده باشد . با بيشترين درصد

خلوص دوستتان دارم و با بالاترين غلظت مولال ، روزتان مبارک !

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمي هنر است ، عشقي است آسماني . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

۱۰۰۰ گل سرخ تقديم به معلم عزيزم که به من درس صبر و وفاداري آموخت . و مرا در سرزمين دانش بارور ساخت . روزت مبارک . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

سلامي برگرفته از آيه شريفه ي (سلام من قول رحيم) نثارتان باد اين مناسبت را غنيمت شمرده روزتان را تبريک عرض مينمايم . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .

خدا تو را مي خواست و انتخاب حق خدا بود . داناي عشق روزت مبارک . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

همه قبيله من عالمان دين بودند مرا معلم عشق تو شاعري آموخت

روزت مبارک معلم عزيز . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

اي معلم : اي روشني بخش دلها . براستي که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم يعلم ) هستي.چگونه مي توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ي تمدن هستي .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

سپاسگزار همچون معلمي هستم که انديشيدن را به من آموخت نه انديشه ها را . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

نمي دانم کدامين جمله را براي توصيف محبت هايتان بنويسم . نمي دانم چگونه شما را توصيف کنم ، معلمي از جنس بلور ، آسماني و مهربان ، چقدر زيبا واژه ها را آسماني مي کنيد . شاگرد کوچک شما

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

معلم با تو من ياد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگي کنم . . .

روزت مبارک . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

ديروز ميگفتم : مشقهايم را خط بزن … مرا مزن روي تخته خط بکش … گوشم را مکش مهر

را در دلم جاري بکن … جريمه مکن هر چه تکليف ميخواهي بگير … امتحان سخت مگير

اما کنون .. مرا بزن … گوشم را بکش .. جريمه بکن .. امتحان سخت بگير

مرا يک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

از پدر گر قالب تن يافتيم از معلم جان روشن يافتيم

هر روزت مبارک . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

سلامت گفتم پيامم دادي ، پيامت چراغ راه زندگيم شد و مرا به سرزمين نور و آگاهي

هدايت کردي اي آينيه تمام نماي عشق و محبت و ايثار هرروزت مبارک باد . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

چگونه مي توانم تمام لحظه هايي که چون سرو در مقابلم ايستادي و با شور عشقت مرا سيراب کردي جبران کنم جز اينکه بهترين درود ها و دعاهاي خيرم را بدرقه راهت کنم . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

فروغ صبح دانايي انيس روز ناداني چگونه پاس دارم تورا اينک که مي دانم خدا هم نيز چون من تورا بسيار دوست مي دارد من هم چون خدايم تو را دارم

با سپاس بي حد … روزت مبارک

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

اي باغبان دلها دل را به تو سپردم سيراب کن زعلمت کوير تشنه ام را بعدش بکار درخت پر بار مهرباني تا بار ان ببارد بر بوستان دلها جاري شود چو خوني درجات بي توانها . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

معلمي شغل نيست هنر است عشق ايثار و فداکاريست. معلم عزيز روز معلم را به شما تبريک مي گويم و از زحماتتان تشکر ميکنم . . .

اس ام اس و پیامک های روز معلم ۱۳۹۴

معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است

همه کار معلم کار عشق است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 499
  • بازدید سال : 1,395
  • بازدید کلی : 17,393